Rapirea din serai

Septembrie 30, 2009

Catalin ii indeamna pe telespectatorii din Spania si Italia sa ne aduca ce mai au prin casa atunci cand vin in concediu, in tara. Niste salam Campofrio, o caroserie de Seat, capsune, masline si, in general, ce le prisoseste. Dupa emisiune, primim spre completare cererile catre Babbo Natale si Papa Noel, editia de vara. Catalin explica in direct ca a fost o gluma si ca e suficient faptul ca ne urmaresc. Totusi, o familie insista. Insist si eu. Va multumim ca ne urmariti, nu e nevoie. Insista si familia. Le spun ca nu avem voie. Dar un pachetel mic, mic de tot. Am numarat opt oameni, trimitem pentru toti. Nu se poate. Se simteau obligati, veneau din Spania, doar un pachetel. Pachetul cu nimicuri pentru cei din tara e obligatoriu. Colorat cu miros de Vest, pachetul e aruncat in halta romaneasca chiar si dupa calatoria de mai bine de zece ani prin Europa.

In sala de asteptare cu bunica si mama finei mele. Am venit sa o vedem. Suntem la cabinetul particular al amicei medic. Cat sa-i dam? Nu trebuie sa-i dam nimic. O masuram cu lacrimi pe cea mica, o cantarim, ne minunam, primim indicatii si ne pregatim sa plecam. Din poseta bunicii iese mov de stransoare un milion. De la bunica! Nu se poate, nu e cazul! Dar am venit de departe! Mi-a facut placere vizita, dar nu e cazul, va rog. Aproape 500 de kilometri si nu stiu cand mai vin! Doamna, a fost o placere, dar nu! Unde se vede ca nu e neaparat buzunarul deschis, ci plicul intins din reflex.

Frumoasa mea colega, rea in ziare si blanda in colaborare. Imi aduce parfumuri. Vin ca pliantele la hypermarket. Necerute, mari, lucioase, in super oferta la sarbatori, legale sau particulare. Inca de la primul am explicat ca nu e nevoie, ca nu mi-au respins cardul la parfumerie si ca as aprecia daca gestul nu s-ar mai repeta. Se repeta. E un soi de bacsis pentru o ciorba televizata si un papanas cu mai multa smantana in program.

Pachetul, plicul si bacsisul sunt rudele de la oras ale carpetei cu rapirea. Doar ca e mai greu sa le dai jos de pe pereti.

4 Responses to “Rapirea din serai”

  1. cri Says:

    uf, ce-as vrea sa fiu lebadutha…

  2. ritchiu Says:

    superba incheiere! pentru mine e si mai interesant pentru ca stiu toate personajele 😀

  3. Anca Rusu Says:

    :)) m-am regasit si eu….dar eu aveam motiv intemeiat!! era o zi importanta

Lasă un răspuns

