Hallmark face minuni

Octombrie 5, 2009

http://www.andrei-aparaschivei.blogspot.com/

Discuţie ca între bărbaţi cu prietena Nelu. Să facem, să dregem,  să fete, să flori, să băieţi.

Sfatul 1, Praf de Ignore, să strănute de îngrijorare. Azi n-o sun, să aştepte. Asta-i Hallmark, zic. Hallmark să fie, zice şi Nelu!

Strategie cu şi pentru domnişoare amatoare de glossy şi filme de femei. Vor şi nu prea, dar nici n-ar pierde din suită bunătate de paj.  Eu nu sun, par interesantă, dar îmi frâng degeţelele, mai s-ajung la Foişor, cu ele-n ghips. El, ca să nu fie mai prejos, lasă sărmăluţa să fiarbă o zi, două, în suc propriu. Pregătită în acest fel, gustoasa gogoaşă acceptă mai uşor gemul unui film, al unui ceai sau cafele.

Bun, a fost plăcut, dar până la preludiul mâinii pe genunchi, apoi pupat, e cale lungă. Se ia Hallmark cu tutun şi se repetă.

Din punctul meu de vedere, de bărbată, pierdere de vreme. La Nelu a dat roade preţioase. Să ridice mâinile sus domnul care n-a ştiut că-mi place, cel căruia nu i-am desenat în creion pe sms frumoase poveşti şi cel care m-a aşteptat zile întregi cu ceaiul răcindu-se. Prefer cinci minute de zâmbete decât două zile de ros unghii. Bine, aşa se mai şi sperie vânatul, dar rămân la sfat cei buni şi bătrâni, exact ce-i care-mi trebuie.

Nelu explica şi el, dar pe blogspot. http://nbunblog.blogspot.com/

One Response to “Hallmark face minuni”

  1. Anca Rusu Says:

    Cat de inteleapta esti tu Bianco! de asta te iubesc 🙂

Lasă un răspuns

