Sanatate, ca-i mai buna decat toate

Decembrie 19, 2009

De Kelemen Hunor am mai zis. Votat, pupat piata independentei. Ca-mi place Ekstein Kovacs n-am ascuns niciodata. Acum am o alta pasiune.

CSEKE Attila, propus ministru al Sanatatii.

Mi-a placut sa-l descopar. Competent si pregatit. Pentru orice. Le-a marturist ziaristilor de la Bihor Online ca vizeaza MAI sau MTS, cu care simtea ca are afinitati.  „Situaţia se schimbă de la un moment la altul şi depinde de ce ministere vom reuşi să obţinem la negocieri. Noi suntem pregătiţi pentru toate ministerele”, a spus senatorul Cseke. Vorba poetului, bucurosi le-om duce toate.

Ca senator, s-a preocupat de divort si reglementarea denumirii asociatiilor si fundatiilor, dar si de infiintarea politiei locale si decontarea cheltuielilor de transport pentru elevi.  E adevarat, a fost interesat si de astmul bronsic la copii si s-a pronuntat impotriva demagogiei lui Basescu. Sa traiasca!

Jurist de profesie, Cseke Attila a fost intre 2001 si 2004 consultant juridic în cadrul Episcopiei Romano – Catolice din Oradea. Dumnezeu sa ajute Sanatatea.

Lasă un răspuns

