Hit me, baby!

Ianuarie 12, 2010

Daminuţă, golgeter de bucătărie şi alcov.

Daminuţă, golgeter de bucătărie şi alcov.

Râdem, glumim, lovim, plătim. Asta, în altă parte. La noi, „băutură şi femei” e vorbă de cântec şi de petrecere. Auzim de o bătaie sau de o aventură în fiecare zi. Acestea l-au costat pe Tiger Woods câteva milioane de euro, preţul rezilierii unor contracte de publicitate. Pe băieţii ăştia îi costă o urecheală la televizor şi o ameninţare cu echipa a doua.

Gigantul telecom AT&T şi Consultancy Accenture au renunţat la contracte şi i-au dorit numai bine pe viitor, iar Gillette a anunţat că va retrage spoturile în care apărea Woods.

La Bucureşti, sponsorii sunt inerţi. Dau puţin, iau puţin, n-au pretenţii. Cum ar fi dacă Honda, de exemplu, le-ar spune acţionarilor de la Dinamo că refuză să-şi asocieze imaginea cu aventurile şi crâşmele fotbaliştilor? Dacă Ceresit ar merge la Steaua şi i-ar anunţa că se contruiesc case solide cu materialele lor, nu bombe de cartier? Dacă BDT, dealer FORD, i-ar amenda pe cei de la Rapid pentru fiecare pahar în plus?

Prea puţin responsabilizaţi, băieţii ăştia oferă mai deloc. Las’, că merge şi aşa. Hit me, baby, one more time!

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s