Timp de calitate

Ianuarie 18, 2010

 

Şi ce dacă am greşit autobuzul? Petrecem nişte quality time împreună! Ş-am mers aiurea-n Militari, şi am îngheţat, şi am luat prăjituri de cofetărie. Mişto timp.

Intersecţia Turda şi Mihalache cu ploaie măruntă şi cu tine între Mega Image şi birou. Am vorbit într-o scară de bloc despre viitorul scurt şi la fel de colorat ca ziua de atunci. Am plecat după vreun sfert de oră cu sentimentul că, orice s-ar întâmpla, o să fie bine.

Dar tu, îţi aminteşti de Ajunul lui Moş Nicolae?  Am făcut trei sau patru ore de la Casa Presei la Carrefour Orhideea. Am rămas în taxi, pentru că aveam cola şi ţigări şi ne plăcea să stăm împreună.

Trei sau patru minute, nu mai ştiu cât am stat. Dar m-am bucurat că nu eşti singur şi că ţi-e bine.

Şi tu, în seara aia, când ai oprit maşina şi am stat vreo 20 de minute pe gard la Caşin?

Da, seara trecută în care n-am apucat să vorbim, dar m-am bucurat că suntem împreună.

De câteva luni n-am baterie la ceas. Nu-i mare bai, oricum nu ştia să numere timpul de calitate. Îmi amintea doar un moment, ora în care l-am căutat cu Mami. Mişto timp.

3 Responses to “Timp de calitate”

  1. Cristina Says:

    da, imi amintesc! multumesc ca iti amintesti si tu!

  2. un cetatean Says:

    Totul e sa nu regreti, cred. Cand incepi sa te intrebi de ce faci tu toate astea, e cazul sa te opresti, nu mai merita… Misto post!

  3. biancao Says:

    @un cetăţean. Încerc să nu regret nimic. Lucrurile despre care scriu, cu siguranţă nu. Mulţumesc

Lasă un răspuns

